سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مروری بر انواع تیرچه

تیرچه های فولادی اجزای کلیدی سیستم سقف و کفپوش شما هستند. مهندسین هزاره جدید و تولیدکنندگان با طیف گسترده ای از تیرچه استاندارد (تحت عنوان تیرچه های میله ای شناخته می شوند) روبرو هستند، به علاوه تیرچه های کامپوزیت (سری CJ) و تیرچه های شاهتیری.

ما می توانیم برای کمک به طراحی اولیه و بهینه سازی هزینه های کل پروژه، طرح هایی از جمله طراحی تیرچه های منطقه بارگذاری، ارائه دهیم.

تمام تیرچه ها به صورت محلی در دسترس هستند و مطابق با مشخصات انجمن تیرچه و بلوک ساخته شده اند. تیرچه کرومیت را از ما بخرید.

تیرچه استاندارد

محصولات تیرچه های فولادی شامل سری تیرچه های K، LH و DLH هستند که مطابق با مشخصات انجمن تیرچه های فولادی طراحی و ساخته شده اند.

تیرچه های قطعه قطعه می توانند تا 120 اینچ طول داشته باشند که با استفاده از وصله هایی می توانند طول و عمق بیشتری نیز داشته باشند.

·سری های LHو DLH با قطعه های فوقانی یک و یا دو تکه در دسترس هستند.

· استاندارد SJI مطابق با جدول SJI Table 103.6-1، مگر اینکه به گونه ای دیگر مشخص شده باشد.

0 عمق ذکر شده در طراحی تیرچه ها با توجه به عمق تیرچه های یک تکه در وسط دهانه و خط مرکزی تیرچه های دو تکه محاسبه می شود.

· هنگامی که شیب فوقانی بیش از 12": 2/1" باشد، باید بارهای زنده و کلی به صورت یکنواخت بر روی آن در نظر گرفته شود.

شاهتیرهای تیرچه فولادی

شاهتیرهای تیرچه فولادی با جان باز تشکیل شده اند که به عنوان اعضای قاب اصلی ایفای نقش کنند. آنها به صورت قاب ساده برای تحمل بارهای متمرکز برای سیستم کف یا سقف طراحی شده اند.

این بارهای متمرکز معمولا به بالای پانل تیرچه های شاهتیری اعمال می شوند. نمودار تعیین بارهای متمرکز زیر را برای انجام طراحی های خود در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر، کاتالوگ تیرچه های فولادی و شاهتیرهای تیرچه فولادی تیرچه خرم دژ را مشاهده بفرمایید.

· اغلب ارزان تر از تیرهای فولادی با جان عریض هستند

· نصب آسانتر و سریع تر

· طراحی جان باز اجازه می دهد تا از یکپارچه سازی MEPs استفاده کنید

· عمق استاندارد از 20 "تا 120"

· دهانه های بین 20’ تا 120’

· با قطعه های فوقانی یک و یا دو تکه تا 12 ": 2/1"

طراحی تیرچه ناحیه بارگذاری

یک جایگزین برای تیرچه های سری KCS استفاده از KZ برای تحمل بارهای متمرکز در مناطق خاص تعریف شده تحت عنوان مناطق بارگذاری می باشد.

با توجه به محدوده مناطق تعریف شده و بارهای متمرکز مربوطه مشخص شده، مهندسین تیرچه خرم دژ می توانند هزینه های فولاد مصرفی در پروژه را کاهش دهند.

طراح می توانند به تعداد دلخواه ناحیه بارگذاری برای بارگذاری تعیین کند. هر چه تعداد این ناحیه ها کمتر باشد، تیرچه ها کارآمدتر خواهند بود.

· کاهش هزینه ها از طریق طراحی بهینه تیرچه های فولادی

· طراحی شده به عنوان سری K و یا LH

· دیاگرام های پوش برش و خمش برای تمام حالت های بارگذاری در این نواحی در نظر گرفته شده و تیرچه ها مطابق آن طراحی شده اند، از جمله هر گونه تغییر تنش که ممکن است رخ دهد.